Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

KLÄDER!

var i stan idag med mamma, Jag köpte ganska mycket, eye liner ,JEANS med en liten dragkedja där nere och tröja i ZARA=D
Och jeansleggings i veramoda och leggings och linne och något mer. Jussssttttee köpte ochså en rosa bh med bling bling på, Just the way i like it, Bling bling<3
jag köpte de jeanselggings jag först ville ha, som jag skrev om förut. De vit blåa=) Fast blev sur när jag såg att gina T hade såna fast som jeans och lite fulare färg.Faann vad sur jag blev.
Hata gina hon måste bara härma andra . ville ochså gå på bio:/ men det får bli en annan dag.

Ser att spets kläder börjar öka! tycker det är fult, men det finns fina klänningar och kjolar, men inte leggingsen, eller jo de var söta i indiska. Hittade inte lackleggings med dragkedja i stan, får bli hc då=)



Lots of love/// shadiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0