Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Britney



Jag kommer alltid att älska britney spears, kommer ihåg när alla hatade henne och nu älskar de henne, screw yaa ni är inga riktiga FANS! britney är och komme alltid vara bäst synd att hon inte längre kan sjunga, eftersom hon röker så har hon förstört hennes röst:( hörde henne live förut och hon lät som en ängel hörde henne nyss och hon lät inte bra men she is still THE BEST!  gillar hennes gamla låtar mer än de nya.... men aja
lyssnade på sometimes och im not a girl,not yet a women , och everytime OCH SOMEDAY som påminer sjukt mkt om 7an. varje gång jag kom hem från skolan så sprang jag till övervåningen och satt på someday, sen lekte jag att jag var britney spears , försökte härma videon ahhahahaaa....Hade iinte en egen data då , utan tog pappas STORA data ahhahaa ,,,awww gamla tider<3 jag var mer besatt av britney när jag var liten , brukade gråta på kvällarna för att jag ville träffaa henne och bli som henne ..ahhaha var galen men söt!

lots of britney love/// shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0