Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Cheyda

Mariah Carey-Obsessed
hon ville att jag skullle skriva om henne så jag underbara cheybab Jag saknar dig och älskar dig finns väl inga andra ord aatt skriva... var ute md hani den 16 och jag sa typ att du skulle komma hem exakt om en månad till hani och hela min familj ca 2834gånger. ja nu vet du att jag saknar dig...igår så tänkte jag att det var mindre än en månad kvar...
Har skappat sjukt roliga minnen med dig och vi kommer skapa massor av nya minnen som vi kan berätta om till våra barn....♥cheyda erdal



Kommentarer
Postat av: den personen hon skrev om ! :D

CEYDA ERDAL idioot !



Jag saknar också dig min kurd, all drama, killar, skolan, importer, mat, vikt, solarium och så klart BILDER! saknar dig<3333333333333333



kankse blir känd nu efter att du har skrvit om mig :D:D:D:D:D:DD::D:D::D

2009-07-19 @ 22:26:55
Postat av: shadiii

hahahahhaha den nya kenza eller:D:D<333

2009-07-19 @ 22:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0