Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Crazy day

Vakna av ett undrebar sms från hani, haha hon hade tråkigt och ville gå ut så vi träffade åt allt möjligt(skräpmat&godis) gick runt och satt oss på olika ställen...Är helt slut så jävla ont i benen men har inte tränat på två dagar och har gått ner sammanlagt 8 kg nu, varför inte forsätta...ska gå ner 9 kg till sen får det räcka ...nr jag kom hem hoppade jag direkt i sängen , la på the dream-im not ok som jag somnar till varje kväll och sov i 20 minuter,vakna av ett sms från systern.
Ska ladda mp3 och hoppa på spinningen. Ska träna bort 1000  kcal nu som tar ca 3 timmar att förbränna...


en brud har gjort en låt till rihanna som hon ska ha den heter"rihanna"- Eyes don´t lie ,sjukt fin piano låt
bilderna är fortfarande inte uppe men de kmr snart,,får lite bilder från idag ,men senare.

Tiden går så tjabba tjenna hallå!

Lots of love/// shadiii


Hani är den korta och jag är giraffen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0