Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

friend my ass

duärfalsk...E x a  k t. Du är en hoe och gör allt för att såra mig och du ska föreställa min vän..om du är min vän så skulle du inte säga något sånt till mig...du skulle själv ha vetat vad du skulle ha gjort  och bara glömt allt....att du ens drog upp en person jag verkligen vill glömma! Du gjorde mig verkligen ledsen.. var för mig själv i två hela dagar i rummet och svara intepå någons sms.
Närdet g'äller vänner så är jag en person som ger två chanser.. om du gör ett misstag så blir jag ledsen och kan förlåta dig och ge dig en chans..men om du gör ett till misstag så blir det ett byebye .ibland iaf.

Förrut så var jag inte så är jag är inte riktigt så nu men det beror på vem per´sonen är. Iaf förrut så förlät jag många..
hade en bästis som gjorde samma misstag om och om igen och jag förlät henne varje gång...var så dum då och kan erkänna att jag fortfarnade är det(lite) men jag är beronde av mina vänner har alltid varit en person som är det...

Men nu är det slut på sånt för när jag börjar i fredrika så börjar jag om på nytt om du är en vän ochgör ett misstag så är du körd..du får inte en andra chans.S¨å akta er!  jag ska inte behöva vara beeronde av någon ! jag har flera vänner och behöver inte dig... Jag säger inte att jag ska förändras helt och hållet i fredrika...jag ska fortfarande vara gammla roliga shadiii men jag ska var mer mogen och stark...och inte falla för varje kille. Jag ska försöka glömma killar .det kmr bli svårt men orka med dem de är bajs... jag ska helt enkelt blunda! äshhh vad jag än säger så vet jag att jag kmr falla för någon och när jag faller för någon så faller jag hårt !  i hela mitt liv så har jag verklige gillat två killar om jag säger gilla gilla så är det tvåkillar...de andra är mer ohh han är snygg jag "gillar" han .. och bara för att man tkr någon är snygg så betyder det inte att man gillar den personen. men jag ska satsa på plugget nu..och det kmr alltid vara en kille i bakgrunden...


star trek är min roligaste pose ever...lägger upp en bild senare på hur den ser ut...

lots of love/// shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0