Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Happy B-Day daddy

B.G it´s  your birthday<3
Naaw idag fyller pappa 55 eller 56år:s ojfår reda på det sen...Man blir ganska ledsen när någon nära en fyller år för då blir det ett år närmare döden...Oj vet nte vad jag skulle göra om något hände baba...han är min och familjen klippa utan honom skulle vi falla..yes att jag baka tårta det blev en hasselnötts tårta med fyllning och m&ms på toppen ,bilder kommer senare, I love my daddy ! han har tagit mig runt hela Europa! och han har världens vackraste ögon efter mina såklart hehhe. blå som vattnet
aha aj har ont i magen(kvinnoproblem) Så kan man säga till farsan om han undrar varför du har ont, säg bara kvinnoproblem något som du inte behövet veta...anntagligen så ger han dig en smäll eller så förstår han och går därifrån som en normal pappa ahahhahah min pappa skrattar bara sen springer därifrån..=9

LOVE YAA DADDY ! YOU ARE MY ROC MY BOO AND IM STANDING HER WITH YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0