Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

I sleept like a angel

oj skrev fel engelska ! inlägget till pappasB-day men aja...i don´t GIVE!

Iaf omg vad jag sov gött igår kväll....Har aldrig sovit så där! sist jag sov så gott var typ en dag i januari..hhihiih varförsäger jag inte eller joo kan alltid avslöja något! de är bara massa främlingar som läser det här och cheyda såklart.........................Hej cheyda.....nu blev du nyfiken vah? hahahaa aja säger bara säg aldrig ALDRIG! serisöt, Om man säger att T.ex. ali är det fulaste namnet(det är inte fult) (alibaba låter bra)Så blir man säkert tsm med en ali senare ellerfår ett barn som heter ali ! fattar ni?! iaf jag trodde aldrig att jag skulle falla för en ****** men i did...sorry girls och cheyda jag bröt mot en tjejregel....


IAF SAKEN Är I sleept like a angel last night och det är tack varre en pojke hihihh♥

Macanto♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0