Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

my all

DÖÖH! jag är best.
Drar till karlstad imorgon, besöka morfars grav och mina bebisar<3 har saknat dem sjukt mkt ....har världens mens värk och ändå så gick jag till obs med mamma vi handla lite...igår så fira vi pappa gjrode en fin tårta sätter upp bilder sen=)

lyssnar på mariah carey,michael jackson och sjunger som en galning .......somnade klockan 5 igår,,,spelade poker med min söting på facebook, han trodde att han skulle vinna över mig menmen har tror för mkt..smsa sedan lite och slutade sms klockan 3 för han tvinga mig att sova men jag ville inte hade ont och har fortfarande ont...låg på madrassen och tänkte tills klockan 5 sen somna jag..min syster åkte hem idag för att fixa massa saker omg saknar redan henne ...

Jagg kmr att få se gravstenen imorgon ouuf, vet nte om jag klarar av sånt ,börja redan böla av tanken plus så är jag extra känslig just nu eftersom min mens , kommer bryta ihop när jag är där.... blir så ledsen av det.. de har gått mer än ett halvt år nu och mår fortfarande skiT!...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0