Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

my new/old friends

kom hem för en timme sen eller något,var hos alice med andrea och natta<3 vi snackade på och skrattade på åt åt choklaaad...och natta sprang iväg för att träffa hennes lover U..
förigår så var jag på bio med daniel andrea och alice och såg drag me to hell...Den var ganska bra och vi hade roligt närvi kolla på filmen .de som satt framför oss var tysta hela filmen ,skrek aldrig och bad ossatt vara tysta hela tiden...och det satt ett emo bredvid mig ich gjorde samma läskiga ljud som hördes i filmen.haha tog massa bilder  idag hos alice men orkar inte ladda upp.nån dag. Kan säga att vi tog gruppbild där vi gör startrek tecknet som är min nya pose eller gammla eller något har haft den länge....och bild där vi sitte på en låtsas moppe..äsh vi tog roliga bilder..eller jag tog..Vad skulle jag vara utan kameran? svar-shada utan n iaf eftersom jag inte längree får sova över hos vänner(det hände något dåligt sist) ¨så ska jag ha massor av sleepover=) alice andrea och natta f´år kma hem till mig och sova=)
loove ya girls.


Imorgon fyller Linda 19år=) modelen blir bara äldre och äldre och snyggare:D hon har sjukt kort hår nu,skit fint

Lots of love/// shadiii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0