Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

sienna miller

är en tjej som brukar bära fina kläder..hennes outfits gillar jag...jag blir galet trött på svenskarna och blattarnas klädstil nu ....går bara runt i gina och bikbok kläder. och alla går nu runt med vit blå eller vit röd ,vit svart  tröjor randiga asså..visst det är fint men hela sverige har det usch usch hatar gina kläder ...köper bara något när de är rea och oftast inte har typ sammanlagt 6 plagg från gina och köpte dem när ajag var fjortis. 

jag älskar smycken ..varje gång jag är ute så köper jag örhängen eller halsband vet inte varför men älskar smycken..=) 
och bling bling ...mhmmmm blingbling är det bästa.. köpteett par rosa stora fyrkantiga bling örhängen förigår..värt pengarna

ps.när jag skrev att jag gilla slitna jeans i inlägget innan så menar jag inte dem med hål i ...nejnej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0