Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

svenska kändisar

jag bryr mig inte om dem...tycker de är tråkiga och har oftast dålig klädstil...Är de Kändisar man vill ha så får man åka till hollywood! Britney,mj, jlo alla dem kallar kändisar. om de är som jag gillar i sverige är det carolina gynning.. Hon är söt och rolig och helt ärlig ! men pernilla wahlgren ,adde malmberg, agnes, Robban,Blondinbella..
don´t like them..

Hur gammal var blondinbella när hon åkte till italien? jag hörde att hon var 15 16 när hon nästan blev våldtagen. vem är dum och åker till italien närman är så ung med några vänner? och sen går till en bar... hon får skylla sig själv. visst ingen har rätt att våldta men hon borde veta att det finns psykos dör ute i världen och inte åka till ett annat land så ung utan föräldrar!?

Lots of love/// shadiii

Kommentarer
Postat av: Melina

Hej, vilken trevlig blogg du har, titta gärna in på min och säg vad du tycker:)

2009-07-12 @ 23:44:30
URL: http://sundayeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0