Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

HOEstamp

orka orka ha hål på tungan, det är synd att folk tar det och sedan får reda på att det är en hoestamp att ha det, så synd ...... och tatto på övrerumpan,vetefan vad det heter hahaha.

kollar bilder från balen ,synd att vi inte tog massor, Sa hej då till cheybab igår:(
Gänget var hemma hos mig och vi såg på en film,det var som en mysig hejdå...men ja banzani åker till dubai på onsdag:( och cheybab åkte igår, komemr sakna våra sms,tänk er två månader utan henne...pfff vi var juh varje dag eftersom vi gick i samma klass.

aja det sista smset blev vi hörs hon svara alltid sen somna jag haha typ vid tre tiden ahah hade roligt innan hennes syster tjuvringde mig och sms en bild på cheybab när hon grät eller något ahahah bästa, iaf jag vakna några timmar efter och såg att hon hade smsat mig ett onödigt sms, om chris brown naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw fan då ville tårarna komma, FÖR jag skriver alltid onödiga sms, ALLTId varje sekund hahahaha jag älskar sms hatar tel
iaf jag tror att vi också reser
,typ i juli hoppas pappa snackar om spanien me har redan vart där..men jag älskar det ändå. 1 croatia 2 spain 3 france 4 sweitch(hurstavasdet) det är en av mina favoländer som jag ahr vart i . gillar portugal mest men måsta åka dit, om vi åker till spanien så drar vi nog till grannlandet portugal, yeeah.=)
vill tacka min  mamma pappa bror syster för att jag är så snygg, och mina vänner för utan dem så skulle det ha varit mindre skratt tårar glädje och Det bästa drama... älskar er mina blatttte flickor!
Lots of love/// shadiii



Kommentarer
Postat av: kebab

HAHAHAHAH SHADAAAAAAAAAAAN VAD GULLIG DU ÄR !!! älskar er alla!

2009-06-18 @ 20:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0