Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

jordgubbbskräääm med riven kokos

jami..ännnu en seg dag,vädret är juh bara för mkt, har aldrig vart så varmare men lunglung för värmen kmr snart,mina bröst känner på sig det.nej men läste det ngnstans.  HAde tänk och se step up igen men orkar inte ,kille är sjukt snygg och älskar dansfilmer,

vi hade en klassresa för en vecka sen eller något och den var kalabalik.=keff sjukt kallt och typ halv klassen sov någonannanstans ahaha ska de sitta ihop? iaf det ända roliga var att det kom ner några studenter som snacka med oss,lite läskigt var det eftersom jag hatar folk som dricker inte hatar men är sjuk rädd...... och det stank birabira ifrån dem iaf så fanns den några snygga hahha . från början så var vi rädda de hota att pissa på tälten. men de menade christels tält hahahah vi ringde nattah och det sluta med att hela klassen kom och gick upp till fest huset. De blev snabbt vänner med varandra:S whatever cp klass .

jag sov i samma tält som hani och emma vi sov i mitt tält och det var inte varmt , ville bara gråta var så kallt att man mådde illa(piss kallt). Hani klaga ganska mycket så jag försökte värma henne ,till slut  orkade jag inte ,  hani somna först sen emma och jag var vaken som vanligt,hade jsukt tråkig så jag satt på lite musik. Klockan 4 vakna hani av attt det var så kallt eller hon tror det men jag putta till henne. sen så tjuvringde någon migoch det var läskigt han viskade och sa konstiga ord.sen fråga han om hani sov och jag svara och sa att han väckte henne han svara med ett bra sen la han på.. keff?! det var ng den konstigaste och tråkigaste klassresan ever.  vi vakna vid 8 ,9 och drog hem det ösregnade ,jag fck skjuts av christel och hon körde som en galning. hade inte ens bälte sen fick jag gå hem i regnet med 145saker i handen.

här är några söta bilder på oss tre... vi sjöng typ 1394 låtar men emma kunde inte dem hahaha det hängde en strumpa på "taket" som en disco lampa och jag åt en cheesburgare med ost hahahaha medost ahha frida dog av garv när hon hörde mig säga om det fanns ost i cheesburgare iaf de tåt jag i tätlet.
och vi åkte sån där liten båt...jag börja dansa på den men cagla blev rädd och skrek så jag var tvungen att sätta mig ner, haha vi åkte in i dimman det var roligt och jag skaka på rumpan,har aldrig skakat götten på en lite rodd båt.




happy together lyssnade jag på typ 3555gånger

lots of love/// shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0