Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

mannen chilla

har ni vart med om att en kille går föööör fort från hej jag heter berta till hemma hos dig ikväll och mysa<333 efter 6minuter! eller sötnosen,vill bara kyssa dig ASSÅ NEJNEJNEJ man börjar med hej sen hejdå sen hej sen vad gör du hur mår du vad gillar du vad hatar du hur många syskon eller asså saker som man pratar om,normala saker. MAN SKA LÄRA KÄNNA TJEJEN HELT INNAN MAN GÅR IN I SÅNT. man kan aldrig känna en person 100% men asså jag vlir äcklad av sånt nasty talk and yeea i wanna kiss u ,do u hard, GUD NEJ jag vill inte läsa såna sms...precis när man har vaknat och är as trött och mår illa.........
SCREEEEEEW U GUYS!!!!!! TA ER I BAKEN!!


Lots of love/// Shadiii

 SG mn kk..om jag hade en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0