Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

remember

 hon som dog den där therese som var 93,a såg hennes kompisar och omg har plågat min hjärna har verkligen försökt kma ihåg vilka de var för jag kännde igen dem och hon som dog men jag kom på att jag gick med hennes kompisar när vi var små i trånkan,typ alla dem bor i trånkad och rider och nu är de fjrotisar har aldrig gillat dem,ska inte nämna namn och de ser exakt likadana ut ,bara jag som har förändrats hmm tror det är bra.
IAf chokad att den där tjejen blev mördad av en annan tjej pågrund av kärlek:S:S helt sjukt ,R.I.P:(

ska inte sova nu ,,,fans inget på tv så jag läser massa bloggar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0