Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Rip MJ, or not:/

Omg The king of pop michael jackson är död enligt rykterna. en av mina största idoler kan inte fatta det. blev fett chockad . men vissa säger att han  ligger i koma,ber till gud att han gör det och snart vaknar. Jagsom ska gå på hans konsert innan jag dör. Fan vad synd asså! mamma kommer bli chokad....
Sen så såg jag några kommentarer på en hemsida där någon hade skrivit burn in hell pedofhil. !!!!!!!!!!1 Vem fan är cp och säger så..han var ingen pedo ,de var bara massa åsnor som behövde pengar och skullle sjunka så lågt för pengar...Så mobbade ÄCKLIGA de är blääääääääääääääääääääääääää....JAg tror fortfarande inte at MJ är död Känns äckligt konstigt:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0