Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

shiloh

shiloh ett till namn för mitt barn...fult väder igen:( aja ska chilla idag och snart äta pastasallad och titta på tyra show med syster som kom hem igår(igen) hon har flyttat från studentrum sak till en lägenhet , så nu kan jag hälsa på :D
börjar få ont i armen igen :O hatar det för det gör bajs ont...måste verkligen hitta en jacka och jeans till hösten..det var sjukt längesedan jag bärde ett par jeans, jeansleggings är min smak,kmr alltid älska de ljusa.man blir besatt av dem .
som ringen i sagan om ringen...det är en sort kraft som blabla whatever.....ha så mys så har jag lite pys
ps.måste sluta trycka hårt på tagentknapparna de kmr gå sönder snart...

Hakuna matata bitches / det låter bra när man säger det högt inte när man läser det,or Hannah montana bitches...

Lots of love/// shadiii

vill ha dem! köpte par svarta men de fanns inte i den färgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0