Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

wake up shadiii

så dumdumdum...jag har typläst massor av dåliga nyheter .barn som har dött, slagits ihjäl till dötts.Var jag tvungen att göra det nu. mår bara illa när jag tänker på sånt.Läste therese johanssons rojos blogg så sorligt, hon var sjukt vackar. synd attsånda mord händer. Somden där i tungelsta, usch mår bara illa, får lust att gråta. Hatar att förlora folk,värsta som finns typ. man tänker på den personen 24/7 öven när man inte ens är medveten eller hur ska jag förklara.typ mn jiddo. Han är i mitt huvud 24/7 ,försvinner aldrig och vill inte ta bort han därifrån, även när jag har roligt och skrattar så är han i mitt huvud,ser en bild av honom och den försvinner aldrig:( men den kan inte försvinna för jag är rädd att jag ska glömma honom,fast än attjag vet att det inte kommer att hända(mycket att) vågar jag ändå inte sluta tänka. Skulle göra allt för att få en kram av honom, Har inte ens haft en dröm om honom, Ber till gud nästan varje natt att få drömma om honom,bara se han i min dröm. få det kännas verkligt .men nej ännu så har jag inte drömt om honom.:(  Jag hatar när jag gör så,tänker på sorliga saker när jag vill sova...japp bra shadiii nu är natten förstörd......fast det är så skönt att skriva av sig, vet inte varför men att skriva ledsna mennnningar känns skönt. jag hoppas att ingen läser det här hah för jag ser det som en dagbok, så att jag själv kan läsa det i framtiden och komma ihåg hu jag mådde. jag mår bra bara ledsen,är tacksam över livet gud gav mig, har tak och mat vad mer behöver jag,utbildning dålig svenska! perfekt....Bästa systern i världen fast det är ändå jobbbigt,tanken att förlora henne är hård. vilket långt inlägg jag skrev men jaja bättre nu så att ingen läser aha, förlåt men FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!
JAG HATAR HATAR DET H*R! VARFÖR SKA MAN FÖRLOrA den man älskar...Faaaaan vad jag saknar dig jiddo:( mår piss dåligt:( neeej folk ,om du läser det här jag vill int eha uppmärksamhet från folk..tro mig jag ahr nog med det och behöver inte det..för det blir för mkt och hatar folk som gör så ,så varför skulle jag börja med det, vill bara skriva av mig,
det är så mkt man vill skriva så det blir för mkt och då försvinner allt typ,vet inte orkar inte skriva mer...ska släcka lampan och låta ljuset lysa in,..det får mig må bättre<333
jag hade en mentor som sa att det var ok att säga att man hatar någon man älskar för att ha gått bort, tex jag hatar dig för att du dog. jag tycker det låter läskigt men vissa behöver säga så för att må bättre...jag får bara skuldkänslor skulle aldrig kunna säga så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0