Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

hon vill jag vill

vi alla vill, skrev klart engelskan hihih sorlig historia men fina namn ska göra hk gånger hk orkar verkligen inte ska bara lida i några dagar till sen sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuut! jenny vill jag jag ska skriva mkt men det går bara lixom inte, eller jo om jag bara trycker in några bokstäver höhöh,
 
PÅ torsdag nästa vecka ska vi tälta med klassen någonstant där ingen kan hitta oss nej men skoja vi ska ta med oss tält ska göra saker hoppas folk är med på stripppoker hahahahaha jag bangar inte eller bangaar fan hatar de orden fattar nte något jag skulle int ebacka ut kan jag skrivaaa. 

fettt roligt det ska bli men måste hem tidgit dagen efter och fixa mig för då tar mina två kusiner studenten i östra.Fett sorligt men ändå roligt sen blir det fest, ska sola på fredag i 30 min i brb REAAAAAAAAAAA ahahaha sen igen på tisdag sen onsdag sen torsdag sen fredag hahahaha ska bli indi brun som jag skrev innan men jenny tror att jhag bokstavligt talat vill bli mörkhyad.....undra hur jag skulle se ut då-?
?

Lots of somalia love/// shadiii

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ooh vi som mörka e fett sngga snyggare ån hani föfan!!! peace out

2009-05-29 @ 16:41:16
Postat av: shadiii

hhaha jaaaaaaaaaaaaa hetaste! ey town

2009-05-30 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0