Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Im a big girl in a big world

Im back on crack,tänker börja blogga igen för det är roligt att läsa gammla inlägg. som en dagbok ajaa ska blogga mer under sommaren för nu händer det inget. bara plugg plugg plugg.
aja ville ggå på britneys konsert men kändes taskigt mot mamma och pappa eftersom de jobbar förpengarna,sen kmr jag och slösar 1000 på en brud.....mamma betalar hellre för michael jackson ahahhaha när hann kmr asså då är jag där,

så sorligt att vi slutar om två veckor:( sen är det storaskolan som gäller.....hoppad det finns fina killar där.. jag vet en iaf hahahaha grrrrrrrrrrrrrrr! woooopsie i did a poooooooooopsie, är så sugen på godis men bantar nu har lovat mig en dag under sommarlovet när solen skinner och jag glider så ska jga ta en promenad ner till obs(  coopforum) och köpa godis! jag ahr den bästa godissmaken det vet jag:D


lots of japanis love/// shadiii


Kommentarer
Postat av: Jennho

JA FETT SAD!!! SKRIV MKT DE ÄR FETT NICE ;);)

2009-05-25 @ 22:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0