Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

missing u grandpa

Den dagen då du gick bort kommer jag aldrig att glömma kallheten, aldrig glömma luften,
aldrig glömma blickarna,
aldrig glömma ljuset,
aldrig glömma snön,
aldrig glömma bort skriket,
aldrig glömma tårarna och jag kommer aldrig glömma bort dig.
Tårarna rinner ner för kinden men det hjälper inte att gråta.
Du kommer aldrig,aldrig komma tillbaka,
du kmr aldrig få prata med mig om gymnasium ,
aldrig få se mig ta studenten,
aldrig få se mig köra en bil,
aldrig få se mig ta examen,
aldrig få krama mina barn,
aldrig krama mig,
´Du kommer aldrig nudda marken igen.
Men du kommer alltid att nudda mitt hjärta.
Saknar dg verkligen så mycket att det gör ont,
vet att du hatar när jag gråter, vet att du led.
Jag fick inte säga att jag älskar dig men action speak louder than words så du förstog nog.

Miss you soooo mutch!

Lots of love/// shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0