Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

naaw

naaw längesen whateva

köplistan till sommar ,har velat ha gladiator skor i ett halv år nuuuu men hittar inte min storlek,hatar min fötter!!! DÖÖÖ!
Bianco har verkligen heta skor
*Byxdress
*lila bikini
*Gladiator skor minst två st en lång en kort, Den där bruna längst ner är ett måste!!
*havs blå short korta
*jeans klänning
*sommarklänning
*jeans
*lackjacka
*lackshorts korta
* lila,röd,gul,orange långa toppar/linnen fina som jag kan ha över leggings
* snygga sandaler
*Balklänning
* gladiator klackar
RIKTIGA LACKLEGGINGS omg så sur köpte fel:(
Ska äta grönsaker nu byeees

ett måste . Den mörkbruna, brevid den svarta,exakt såna jag vill ha

Lots of love/// shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0