Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

sunshine

Illusionisten på tv, den som inte har sett den filmen kan ta sig säger jag bara, var i rudan idag tog mitt första dopppp eller tog den förrut men då grät jag bara för jag "druknade" nästan ahahhahaha. Det var svin kallt förra gången typ början av maj. Vi sola och bada idag eller jag bada , jenny och emma dopppppade bara sig.....kom hem 18.00 eller något. åt paj och spelade tennis med familjen, Det var underbart idag,vacker väder svalt yeyyyy!
Vill verkligen höra en ny låt som jag faller för!!!!!!!!!! det var längesedan.
har blivit lite brunare.
blev glad när jag såg att jenny hade såna havsblå shorts som jag vill ha, haha de finns visst i gina ,wooopsie i did  a poooppsie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0