Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Brave

im not afraid but sometimes i am...jag saknar gammla tider simpsons skogås mat kubbeh kusiner skratt tårar resor morfar farmor farfar aallt och alla hela bunten:(

sitter och lyssnar påå gammla låter mer jlo! ffan vad hon påminer om min egen jlo jojo L hahhaha
pluggar varje dag men igår och idag så blev det ett undantag...
jag vill åka till arman och arian faaaan vad jag saknar mina bebisar och min sis...och nu har de lagt jiddos gravsten:( aja damn för döden Damn att de goda alltid ska dö först damn att de bästa ska försvinna! i know now why jag blir mer deppad ..vinter närmar sig eller kallheten igår så drömmde jag om snön.jag har alltid älskat snön men det påminer galtet mkt om något så man mår bara sjukt dåligt allt med det färgerna lukten vinden tystnaden.....kan iunt ladda upp en bild på oss två från förra året my bday

 

Lots of love///shadiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0