Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

heyyo

vilken lång dag...men ruulig som fan massor av leender på läparna, min klass är skön jag gillar hur de får en att skratta i timmar, iaf vissa i klassen för det finns några jag ogillar...hihi började 8 slutade 4 idag men vi satt kvar och "pluggade" i 10 minuter men de kom massa somalier som störde sen så drog vi eftersom de ville plugga i jordbro malm men jag gick inte dit för jordbro är "farligt" utan jag drog till centrum och köpte brunpuder....nu är de bara 200 kronor kvar (bäst för mig att inte slösa dem)


ikväll ska jag se the reader med mamiii,,,mamiii and shadiiii 4ever<3
faan vad jag saknar farmor och farfar och hela släkten och arman and arian och jojo<33333


Lots of love///
me and sis bild från farsta strand med nasse!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0