Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

I wanna see u

Efter ett halvt års torkan rann tårarna, efter ett halvt års torkan kändes det som att jag skulle explodera, Tiden den går men sorgen den består.
Känns som A dras mer och mer bort från oss, bort mot himlen där man äntligen får sin vila...
Du kanske var haren som sprang iväg, kanske är ett tecken att du är i paradiset och inte i helvete. Men inte ska man oroa sig, för än idag så vet jag var du är....bort om här.

min syster blir aldrig bra på bild, hon har fått det från dig. Min mamma har ett hjärta av guld, hon har fått det ifrån dig, min bror är rolig, han har fått det från dig, Mitt ansikte är likt dig, jag har fått det ifrån dig.

En bild beskriver mer än tusen ord, men inga ord kan beskriva hur söt du var och fina ögon du hade i verkligheten, inga ord kan beskriva hur god hjärtat du var. Aldrig har jag hört så bra rykte om någon aldrig har träffat på en man med överdrivet fin personlighet....tills man träffa dig<3




Lots of love/// shadiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0