Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

cancer.... i hate u i hate u i hate hate hate Dööö tumörer !

lugn dag n solning var på g, solade 20 min med cheychey, ska sole mer hihih bli brown. cancer I know men can't motstå. Igår fick jag höra en hemsk sak, det är inte "farligt" nu men i min öron är det heartbreaking. önska att cancer aldrig fanns, att de blev färre sjukdomar, att de skulle hitta botmedel. själv har jag stor risk för cancer många av mina nära har haft cancer . ökeii im van. men när personen jag älskar mest i hela världen drabbas av en godartad tumör... Då tolkar jag inte det som icke cancer, de första jag tänker är på shit....varför ? kan inte sluta tänka på det även om det bara är en tumör. men som sagt när hon jag älskar livet av mig för drabbas...så tolkar mitt hjärta det fel ! inshalla allt blir bra ! <3 love my sister <3


En bild på mig ARG ! ska se the last song imorgon hiihi i heron med syrran< 3


lots of hate /// shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0