Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

iwork iJigg iJerk iRock..U suck !

hey skulle se chuck and larry filmen men eftersom de är INTER <3 match tog bror tv:n men han erbjöd mig geisha choklad, så kan plugga på engelska också !

var i dramaten idag med alex & hani mm vi såg massa svenska kändisar och en grym föreställning ! det var paus i 20 min & hani & ale gick till en dyr kiosk medan shadi sprang till donken & köpte cheesburgare & paj för endast 20 kr! jag åt det i dramaten...hoppas jag är den första människan som har gjort det, iaf första blatten...:)


lotf of love/// Shadiii

VÅR IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0